fredag 9 april 2010

repetitionsbilder

Om jag inte hade fumlat med kameran så skulle jag här ha infogat diverse repbilder på en skrattande, funderande och artikulerande ensemble. Men nu fumlade jag. Så istället för bilder får ni ta del av citat från onsdagkvällens repetition.

"Nej, så kan jag ju inte säga!"

"Einar och skarv-Einar är inte i närheten av samma person."

"Vad snygg du är i den där!"
"Nej, den skulle ha varit längre, och med lite mer volym..."

"Titta, Gunhild håller på att bryta ihop!"

På tisdag har vi en ny repetition, förhoppningsvis med ett färdigställt manus, och jag lovar att inte fumla bort bilderna den gången!

1 kommentar:

  1. Hahaha! Vilket SULL Sandra! Men citat är minst lika bra, ses imöra!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...