torsdag 9 december 2010

Jösses, en tävling!

Nu jädrans tänker jag va lite wild and crazy, och liksom anordna en tävling medan de små pärlorna spurtar inför premiären. Just nu har DU chansen att VINNA två biljetter till föreställningen! Alldeles gratis och VIP, typ.

Då tänker du; "Hur gör man då?" Och jag svarar; man gör så här:

Kopiera bilden nedan (ja, högerklicka och spara som) och lägg in den i ett inlägg på din egen blogg! Och i det inlägget lägger du in en länk tillbaks till mig, alltså till www.teaterparlan.blogspot.com

Och när du har gjort det kommer du genast hit igen, och plitar ner en kommentar i just det här inlägget, så jag vet att du är med och tävlar.

"MEN JAG DÅ? Som inte har någon blogg?" Oroa dig inte, Mamma Ina tänker på allt! Du som inte har någon blogg kan spamma min länk ändå! Skicka ett mail till alla du känner (fast glöm inte att lägga till mig som mottagare också då knallpulver@live.se) eller spamma alla du känner på fejsbook etc etc etc. Möjligheterna är oändliga!

Tävlingen pågår till midnatt i morgon! Seså, skynda er nu då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...